کتابهای الکترونیکی

در این جا میتوان بهترین کتابهای الکترونیکی را دانلود کرد

کتابهای الکترونیکی

در این جا میتوان بهترین کتابهای الکترونیکی را دانلود کرد

اسرار طراحی مدارهای RF

 

Secrets of RF Circuit Design

Joseph J. Carr
McGraw-Hill/TAB Electronics; 3 edition (December 11, 2000) | ISBN: 0071370676 | 544 pages | PDF | 5 Mb

Download from FileFactory

نظرات 4 + ارسال نظر
مسبب چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.mosabeb-777.blogfa.com

سلام دوست عزیز تبریک به خاطر این کار قشنگتون .
من با کمال میل شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتی این کار و بکن .
موفق باشی...







؛فقط داریوش؛

احسان پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.dariushend.blogfa.com

salam bar dooste gerami vaghean jaleb bood
vali age mishe ketabaye irani bezar va manro ham link kon khaheshan
bye

افلاطون شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.platoniclove.blogfa.com

سلام خیلی وبلاگ خوبی راه انداختید بچه ها
خسته نباشید
اره خوشحال میشم هم من شما رو لینک کنم و هم شما وبلاگ منو
پص فعلا موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

با عرض سلام خدمت دوست گرامی
من حسین دانشجوی فناوری ارتباطات( ICT ) هستم. متاسفانه در شهر ما ، دانشجویان این رشته به دلیل دسترسی نداشتن به کتابهای تخصصی با مشکل مواجه هستند. اگه میشه لطف کنید در مورد مباحث مخابراتی هم مطلب بذارید تا همکلاسی هام رو از وجود این وبلاگ باخبر کنم.
به دلیل داشتن چنین وبلاگ مفیدی به شما دوست عزیز تبریک میگم. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد